top of page
Artiklid
Siin jagan oma mõtteid, katsetusi ja järeldusi disainist, süsteemidest ja kasutajakogemusest.
Need artiklid on minu viis õppida mõistma, kuidas ideed saavad kuju — vahel läbi selguse, vahel läbi vigade.
Kõik artiklid


Mitu korda peab klient sinust kuulma, enne kui ta ostab? Kokkupuutepunktid, mis mõjutavad otsuseid.
Miks see nii on? Sest me elame infoküllastunud ajastul. Reklaamid vilguvad kõikjal, turul on lõputult valikuid ning inimeste tähelepanu on killustunud. Enne kui keegi on valmis sinult ostma, peab ta sind märkama, sinusse uskuma ja tundma, et see, mida sa pakud, on tema jaoks parim valik . Vaatame, millised on need kokkupuutepunktid, mis viivad kliendi otsuseni ning kuidas sa saad neid maksimaalselt ära kasutada. 1. Sotsiaalmeedia – esmamulje ja pidev kohalolek Tänapäeval on


Kas disain päästab elusid
Kui mõelda disainist, kujutavad paljud ette värve, fonte ja ilusaid kujundusi. Midagi esteetilist, midagi visuaalset. Aga tegelikult on disain palju enamat. See on struktuur, mis hoiab süsteeme koos. See on nähtamatu jõud, mis muudab info arusaadavaks, valikud loogiliseks ja teekonna sujuvaks. Mõnes mõttes jah — disain päästab elusid, või vähemalt päästab ta meid kaosest, segadusest ja ajaraiskamisest. Kelle elu disain tegelikult päästab? Kas see on disaineri ellujäämistehni


Miks brändile anda tähendus?
„Kollektiivse iseloomuga vormid või kujundid, mis esinevad maailma müütide osana ning samal ajal alateadvuse individuaalsete ideena.”— C. G. Jung Bränd ei ole lihtsalt logo, värv või font. Bränd on tähendus — ja tähendust ei looda juhuslikult. Üks tugevamaid viise brändi tähenduslikuks muutmiseks on arhetüübid : universaalsed ja ajatud rollid, mis on olnud osa inimkonna lugudest ja alateadvusest sajandeid. Need on psühholoogilised mudelid, mis käivitavad tuttavaid mustreid, e

Ei leidnud seda, mida otsisid?
Kirjuta meile – me ei loe mõtteid (veel), aga küsijale ikka vastatakse!
bottom of page