top of page

Meta reklaamide seadistamine kui bränd tegutseb mitmel turul ja erinevate kliendi segmentidega?

  • Writer: Leivi Konsing
    Leivi Konsing
  • Dec 6
  • 1 min read

Meta reklaamide seadistamine võimaldab ühel ettevõttel hallata mitut turgu, kliendi segmenti, brände ja tootegruppe ühest kohast. See tähendab, et sul ei ole vaja luua eraldi kontot iga riigi või iga keele jaoks. Selle asemel on sul:


Üks ettevõtte Business Manager

ja selle sees:

Eraldi asset-grupid (Business Asset Groups)

näiteks:

  • Eesti

  • Skandinaavia

  • Tooted

  • või "E-pood", “Hulgi”, “Professionaalid” jms alaliigid (segemendid).

Nii jäävad kõik äriressursid (Facebooki lehed, Instagrami kontod, reklaamikontod, pikslid, kataloogid) korrastatuks, selgelt eristatuks ja õigete tiimiliikmete kontrolli alla.


Meta reklaamide seadistamine

Meta reklaamide seadistamine

Selles vaates küsib Meta sinult:

“How do you want to organize your work?”

Saad valida, mis tüüpi struktuuri tahad luua:

1. Separate brands or line of business

Kasuta seda siis, kui ettevõttel on erinevad brändid või tootesarjad, mis vajavad eraldi reklaamikontosid, piksleid või tiimiliikmeid.

2. Different regions

See valik on mõeldud ettevõtetele, kes tegutsevad mitmel turul (nt Baltikum + Skandinaavia).See aitab hoida iga regiooni:

  • eraldi sihtgrupid - igale sihtgrupile suunatud reklaam

  • erinevad tootegrupid

  • eraldi kataloogid (vajadusel)

  • eraldi reklaamikampaaniad

  • soovitud keeled ja valuutad

  • eri turundustiimide õigused


Ka mitme riigi puhul jääb ettevõttel ikkagi ainult üks Business Manager, mitte kolm-neli eraldi kontot.Kõik toimub ühe “katuse” all, lihtsalt struktuur jaotatakse regiooni või brändi, sõnumi, segemndi kaupa.


Miks see ülesehitus on oluline?

Kui ettevõte tegutseb mitmel turul:

  • reklaamide optimeerimine muutub täpsemaks

  • analüütika on puhtam ja võrreldav

  • õiguste haldus on lihtsam

  • keelte ja sisu eristamine muutub kontrollitavaks

  • spetsialist saab hallata iga turgu ilma segaduseta

  • reklaamikampaaniate vead ja “segamini pixel'id” on välditavad

  • erinevad eelarved erinetaele turgudele

Sama kehtib ka siis, kui ettevõte kasvab tulevikus uutele turgudele — struktuur on juba valmis ja lisamiseks kulub vaid paar minutit.



Meta reklaamide seadistamine hoiab kogu digiturunduse korrastatuna, turvalisena ja skaleeritavana.



Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page