Meta reklaamide seadistamine kui bränd tegutseb mitmel turul ja erinevate kliendi segmentidega?
- Leivi Konsing

- Dec 6
- 1 min read
Meta reklaamide seadistamine võimaldab ühel ettevõttel hallata mitut turgu, kliendi segmenti, brände ja tootegruppe ühest kohast. See tähendab, et sul ei ole vaja luua eraldi kontot iga riigi või iga keele jaoks. Selle asemel on sul:
Üks ettevõtte Business Manager
ja selle sees:
Eraldi asset-grupid (Business Asset Groups)
näiteks:
Eesti
Skandinaavia
Tooted
või "E-pood", “Hulgi”, “Professionaalid” jms alaliigid (segemendid).
Nii jäävad kõik äriressursid (Facebooki lehed, Instagrami kontod, reklaamikontod, pikslid, kataloogid) korrastatuks, selgelt eristatuks ja õigete tiimiliikmete kontrolli alla.
Meta reklaamide seadistamine

Selles vaates küsib Meta sinult:
“How do you want to organize your work?”
Saad valida, mis tüüpi struktuuri tahad luua:
1. Separate brands or line of business
Kasuta seda siis, kui ettevõttel on erinevad brändid või tootesarjad, mis vajavad eraldi reklaamikontosid, piksleid või tiimiliikmeid.
2. Different regions
See valik on mõeldud ettevõtetele, kes tegutsevad mitmel turul (nt Baltikum + Skandinaavia).See aitab hoida iga regiooni:
eraldi sihtgrupid - igale sihtgrupile suunatud reklaam
erinevad tootegrupid
eraldi kataloogid (vajadusel)
eraldi reklaamikampaaniad
soovitud keeled ja valuutad
eri turundustiimide õigused
Ka mitme riigi puhul jääb ettevõttel ikkagi ainult üks Business Manager, mitte kolm-neli eraldi kontot.Kõik toimub ühe “katuse” all, lihtsalt struktuur jaotatakse regiooni või brändi, sõnumi, segemndi kaupa.
Miks see ülesehitus on oluline?
Kui ettevõte tegutseb mitmel turul:
reklaamide optimeerimine muutub täpsemaks
analüütika on puhtam ja võrreldav
õiguste haldus on lihtsam
keelte ja sisu eristamine muutub kontrollitavaks
spetsialist saab hallata iga turgu ilma segaduseta
reklaamikampaaniate vead ja “segamini pixel'id” on välditavad
erinevad eelarved erinetaele turgudele
Sama kehtib ka siis, kui ettevõte kasvab tulevikus uutele turgudele — struktuur on juba valmis ja lisamiseks kulub vaid paar minutit.
Meta reklaamide seadistamine hoiab kogu digiturunduse korrastatuna, turvalisena ja skaleeritavana.

Comments